\ Στη Βουλή το ζήτημα των μαθητικών κατανομών στην Καλαμαριά – Ερωτήσεις από Θρασκιά και Παππά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Στη Βουλή το ζήτημα των μαθητικών κατανομών στην Καλαμαριά – Ερωτήσεις από Θρασκιά και Παππά


Στη Βουλή μεταφέρεται το μείζον ζήτημα των μαθητικών κατανομών στον Δήμο Καλαμαριάς, το οποίο απασχόλησε εκτενώς το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμαριάς στη διάρκεια ειδικής συνεδρίασης το βράδυ της Δευτέρας 30 Ιουνίου. Μετά τις παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής και των τοπικών φορέων, δύο βουλευτές της Α’ Θεσσαλονίκης κατέθεσαν σχετικές Ερωτήσεις προς την Υπουργό Παιδείας, αναδεικνύοντας τη σοβαρότητα του προβλήματος. 


 
 
 
 
Ερώτηση από τη Ράνια Θρασκιά

Η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Ράνια Θρασκιά, τονίζει ότι πρόκειται για ένα σύνθετο πρόβλημα που επηρεάζει την ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαίδευση, την ασφάλειά τους, τη λειτουργία των σχολείων και τη συνοχή της τοπικής κοινωνίας.

Στην Ερώτησή της προς την Υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, θέτει τα εξής κρίσιμα ερωτήματα:


«1. Για ποιον λόγο δεν αξιοποιούνται πλήρως οι διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί χώροι του 3ου ΓΕΛ Καλαμαριάς, ώστε να απορροφηθεί περισσότερος μαθητικός πληθυσμός της γειτονιάς;»

«2. Σχετικά με τους 33 μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Καλαμαριάς, προτίθεται να εξετάσει την πρόταση του Δήμου Καλαμαριάς για νομοθετική ρύθμιση, ώστε σε περιπτώσεις συστεγαζόμενων και διασυνδεδεμένων σχολείων, οι απόφοιτοι Γυμνασίου να μεταβαίνουν αυτοδίκαια στο αντίστοιχο Λύκειο;»

«3. Πώς σκοπεύει να αντιμετωπίσει την ανάγκη για ισοκατανομή μαθητών στα συστεγαζόμενα 4ο και 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς στην περιοχή Βότση, δεδομένης της μεγάλης απόκλισης που παρατηρείται σήμερα;»

και «4. Πώς θα διασφαλίσει την άμεση ίδρυση και λειτουργία νέου Τμήματος Ένταξης, προκειμένου να καλυφθούν οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών στην Καλαμαριά;»
 
 
Η κ. Θρασκιά αιτείται, επιπλέον, την κατάθεση σχεδίου του Υπουργείου για την ορθολογική διαχείριση των σχολικών μονάδων του Δήμου Καλαμαριάς.

Η δημοτική αρχή εκφράζει την ικανοποίησή της για την άμεση κοινοβουλευτική παρέμβαση και τη στήριξη στην προσπάθεια επίλυσης ενός κρίσιμου ζητήματος που αφορά εκατοντάδες οικογένειες στην πόλη. 
 
 Ερώτηση και από τον Πέτρο Παππά

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσε και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Πέτρος Παππάς, ο οποίος συμμετείχε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο κ. Παππάς επισημαίνει ότι πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα κοινωνικής και εκπαιδευτικής φύσης, το οποίο πλήττει την ισότητα στην πρόσβαση στην εκπαίδευση και δημιουργεί συνθήκες αποκλεισμού, ειδικά για μαθητές με αναπηρία, παιδιά από μονογονεϊκές ή άπορες οικογένειες, και μαθητές με ψυχολογικές ή μαθησιακές δυσκολίες. 



Στην Ερώτησή του προς την Υπουργό Παιδείας, κ. Σοφία Ζαχαράκη, ο βουλευτής ζητά να απαντηθούν τα εξής:

  • «Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει το Υπουργείο για την άμεση επανεξέταση των μαθητικών κατανομών στην Καλαμαριά, με στόχο την ένταξη των μαθητών του Αγίου Ιωάννη στο 3ο ΓΕΛ, με βάση την εγγύτητα και τη διαθεσιμότητα υποδομών;»
  • «Υφίσταται σχέδιο πρόβλεψης ή υποστήριξης για τα άτομα με αναπηρία, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ασφαλής πρόσβασή τους στην εκπαίδευση, ειδικά όταν καλούνται να μετακινηθούν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους;»
  • «Ποια ειδικά μέτρα λαμβάνονται για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (οικονομικά ασθενείς, μονογονεϊκές οικογένειες, μαθητές με ψυχοκοινωνικές ανάγκες) στην περίπτωση υποχρεωτικής φοίτησης σε σχολεία εκτός περιοχής και μακριά από τον τόπο κατοικίας τους;»
  • «Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προχωρήσει το Υπουργείο για την αποκατάσταση της θεσμικής συνεργασίας με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και για την αποφυγή μονομερών αποφάσεων στο μέλλον;»

Η δημοτική αρχή Καλαμαριάς χαιρετίζει και αυτή τη δεύτερη κοινοβουλευτική παρέμβαση, ευχαριστώντας δημόσια τον βουλευτή Πέτρο Παππά για τη στήριξή του στους μαθητές, τους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο Δήμος Καλαμαριάς συνεχίζει να διεκδικεί ίσους όρους για όλους τους μαθητές και καλεί την πολιτεία να ακούσει τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, στηρίζοντας λύσεις που βασίζονται στις αρχές της ισότητας, της προσβασιμότητας και της δικαιοσύνης.
 
 
 
 





Διαβάστε ακόμη:

Τελευταία νέα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια