Τρία χρόνια από την ιδρυτική συνέλευση του σωματείου ατόμων με αναπηρία "Ηλιατορας" Καλαμαριάς και λίγους μήνες μετά το δύσκολο έργο της ανακαίνισης του χώρου στέγασης που μας παραχωρήθηκε από τον οαεδ και μεταμορφώθηκε με προσωπική εργασία, αλλά και με την βοήθεια κάθε μορφής δεκάδων συμπολιτών μας σε ένα όμορφο, χαρούμενο βιώσιμο πολυχώρο για δράσεις και συναντήσεις των παιδιών.
Σε αυτό το μικρό διάστημα οργανώσαμε όσες περισσότερες δράσεις μπορούσαμε και συμμετείχαμε σε άλλες τόσες σε συνδιοργάνωση με πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου μας πάντοτε έχοντας σαν πρωταρχικό σκοπό την προάσπιση των ηθικών, κοινωνικών και υλικών δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία, αλλά την συνεχή προσπάθεια για την ένταξη στην τοπική μας κοινωνία και την αποφόρτιση όσο ήταν δυνατό των γονιών από την δύσκολη καθημερινότητα τους!!
Εμείς λοιπόν γιορτάζουμε τα τρία χρόνια από την ίδρυση του σωματείου μας και σας προσκαλούμε να διασκεδάσετε μαζί με τα παιδιά μας
Το Σάββατο 10 Ιουνίου στις 6:00 το απόγευμα στον προαύλιο χώρο μας.
Σας περιμένουμε!!
Σε αυτό το μικρό διάστημα οργανώσαμε όσες περισσότερες δράσεις μπορούσαμε και συμμετείχαμε σε άλλες τόσες σε συνδιοργάνωση με πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου μας πάντοτε έχοντας σαν πρωταρχικό σκοπό την προάσπιση των ηθικών, κοινωνικών και υλικών δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία, αλλά την συνεχή προσπάθεια για την ένταξη στην τοπική μας κοινωνία και την αποφόρτιση όσο ήταν δυνατό των γονιών από την δύσκολη καθημερινότητα τους!!
Εμείς λοιπόν γιορτάζουμε τα τρία χρόνια από την ίδρυση του σωματείου μας και σας προσκαλούμε να διασκεδάσετε μαζί με τα παιδιά μας
Το Σάββατο 10 Ιουνίου στις 6:00 το απόγευμα στον προαύλιο χώρο μας.
Σας περιμένουμε!!



0 Σχόλια