\ Ολα τα ζητήματα που απασχολούν τα σχολεία της Καλαμαριάς θα θέσει η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Καλαμαριάς στην Ομοσπονδία <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Ολα τα ζητήματα που απασχολούν τα σχολεία της Καλαμαριάς θα θέσει η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Καλαμαριάς στην Ομοσπονδία


//Ανακοίνωση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Μαθητών Καλαμαριάς


Ως Ένωση Συλλόγων Γονέων των Μαθητών της Καλαμαριάς θα συμμετάσχουμε ενεργά στη σύσκεψη που διοργανώνει η Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο να θέσουμε και να συζητήσουμε όλα τα ζητήματα των σχολείων της Καλαμαριάς που μας έχουν απασχολήσει, αλλά και για να μοιραστούμε εμπειρίες και ιδέες με το ΔΣ της Ομοσπονδίας, με τα ΔΣ άλλων Ενώσεων και τα ΔΣ Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
 
Γιατί πιστεύουμε ότι μαζί ενωμένοι, συλλογικά και μέσα από τον διάλογο και τη συνεργασία, μπορούμε να προσφέρουμε ένα καλύτερο σχολείο, ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας.
Καλούμε με τη σειρά μας τα ΔΣ των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων όλων των βαθμίδων της Καλαμαριάς και τους εκπροσώπους τους στην Ένωση να παρευρεθούν στη σύσκεψη και να μοιραστούμε τους προβληματισμούς και τις προτάσεις μας.

Παραθέτουμε την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας και την ευχαριστούμε για την πολύ καίρια πρωτοβουλία.
Αγαπητοί γονείς,
Ενάμιση μήνα μετά το άνοιγμα το σχολείων η Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας γίνεται καθημερινά μάρτυρας πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας. Ως ΔΣ της Ομοσπονδίας Γονέων θεωρούμε πως:
• τα 343 παιδιά Γυμνασίου στο Κορδελιό που μένουν εκτός ενισχυτικής διδασκαλίας,
• τα παιδιά με ειδικές ανάγκες στο ΕΝΕΕΓΥΛ των Πεύκων που δεν πηγαίνουν από την αρχή της χρονιάς στο σχολείο γιατί δεν έχει λυθεί το ζήτημα της μεταφοράς,
• τα σχολικά γεύματα που- ενώ μπήκε ο Νοέμβρης – δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει στους Δήμους Νεάπολης-Συκεών και Ωραιοκάστρου,
• τα απαρχαιωμένα κτίρια -με σοβάδες να πέφτουν- χωρίς αντισεισμική προστασία, οι υπόγειες αίθουσες, τα κοντέινερ, τα υπερπλήρη τμήματα,
• οι γενικόλογες απαντήσεις των αρμοδίων στους δήμους για το αν είναι εξασφαλισμένη η θέρμανση στα σχολεία,
• τα εκατοντάδες παιδιά που-ακόμα- δεν έχουν παράλληλη στήριξη,
• τα δεκάδες περιστατικά βίας που καταγράφονται πλέον τόσο συχνά στο σχολικό περιβάλλον
• η αγωνία και το άγχος μας γιατί πριν προλάβει να βγει ο μήνας ο μισθός μας έχει εξανεμιστεί σε εγγραφές και δίδακτρα για τα φροντιστήρια, για το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το χορό …(και σφίξαμε πάλι τα δόντια μόλις αντικρίσαμε τη “λίστα”, γιατί οι τιμές στα σχολικά είδη φέτος εκτοξεύθηκαν).
Δεν είναι η πραγματικότητα που θέλουμε για την ζωή τη δική μας και των παιδιών μας!
Για ακόμη μια χρονιά γίνεται φανερό πως η εκπαιδευτική διαδικασία κρατιέται όρθια χάρη στις θυσίες και τους κόπους των γονιών, στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και στην τιτάνια προσπάθεια των παιδιών.

Η Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας καλεί τα ΔΣ των Ενώσεων και των Συλλόγων Γονέων σε σύσκεψη συντονισμού, ανταλλαγής πείρας και συζήτησης για τον προγραμματισμό και τις πρωτοβουλίες του επόμενου διαστήματος, την Κυριακή 6/11, στις 11:00, στο 30ο Δημοτικό Σχολείο (Ιωαννίνων 20, Θεσσαλονίκη).

Τώρα είναι ώρα να προτάξουμε δυναμικά τις ανάγκες των παιδιών μας για σύγχρονη, ολόπλευρη, ενιαία δημόσια και αποκλειστικά δωρεάν μόρφωση!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια