
Με σπουδαίες εμφανίσεις ολοκληρώθηκε η παρουσία των αθλητών του ΚΟ Καλαμαριάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τεχνικής Κολύμβησης.
Με ένα νέο πανελλήνιο ρεκόρ και ακόμη δύο αξιόλογες παρουσίες ολοκληρώθηκε η συμμετοχή των αθλητών του Κολυμβητικού Ομίλου Καλαμαριάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τεχνικής Κολύμβησης που διεξήχθη στην Κορέα.
Στην τελευταία αγωνιστική ημέρα της διοργάνωσης, η Ελένη Καλφίδου πραγματοποίησε μία ακόμη εξαιρετική εμφάνιση στα 800 μ. επιφάνειας, κατακτώντας την 4η θέση στον κόσμο με χρόνο 6:54.94, επίδοση που αποτελεί νέο πανελλήνιο ρεκόρ.
Σημαντική ήταν και η παρουσία του Γιώργου Παναγιωτίδη στα 100 μ. επιφάνειας, όπου κατέλαβε την 11η θέση με χρόνο 35.96, ολοκληρώνοντας με θετικό πρόσημο τη συμμετοχή του στη μεγάλη διεθνή διοργάνωση.
Η Ελένη Καλφίδου, ο Γιώργος Παναγιωτίδης και η Ιφιγένεια Τελιούση εκπροσώπησαν την Ελλάδα και τον ΚΟ Καλαμαριάς με επιτυχία, καταγράφοντας υψηλές θέσεις, συμμετοχές σε τελικούς και σημαντικές επιδόσεις απέναντι στους κορυφαίους αθλητές και αθλήτριες του κόσμου.
Η παρουσία της αποστολής είχε ξεχωριστή σημασία και για την πόλη της Καλαμαριάς, καθώς οι τρεις αθλητές και αθλήτριες του συλλόγου επέστρεψαν με σημαντικές εμπειρίες, διακρίσεις και ένα χάλκινο μετάλλιο με την Εθνική Ελλάδας στη σκυταλοδρομία 4x200 μ. επιφάνειας γυναικών.
Συγχαρητήρια αξίζουν στους αθλητές για την προσπάθεια, το ήθος και την αφοσίωσή τους, αλλά και στους προπονητές τους, Παύλο Μπάπκα και Στράτο Μαλαμαδάκη, για τη συστηματική δουλειά και τη συμβολή τους στην αγωνιστική πορεία των παιδιών.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει επίσης στους γονείς, που αποτελούν το σταθερό στήριγμα των αθλητών, καθώς και στη διοίκηση του ΚΟ Καλαμαριάς, η οποία βρίσκεται διαχρονικά δίπλα στην προσπάθεια της ομάδας.
Καλή επιστροφή σε όλους.



0 Σχόλια