\ Καλαμαριά: Νέα συγκέντρωση κατοίκων στον Βότση για τη βιοκλιματική ανάπλαση <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Καλαμαριά: Νέα συγκέντρωση κατοίκων στον Βότση για τη βιοκλιματική ανάπλαση



Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 19:30, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς – Ενημέρωση για τις πρόσφατες ενέργειες και τις επόμενες δράσεις



Νέα συγκέντρωση κατοίκων προγραμματίζεται τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς, με αντικείμενο τις εξελίξεις γύρω από το έργο βιοκλιματικής ανάπλασης στην περιοχή Βότση – Κηφισιάς.

Το κάλεσμα απευθύνουν η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων Βότση - «Καλαμαριά με Ποιότητα Ζωής».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στη συνάντηση θα γίνει ενημέρωση για τις πρόσφατες ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί, αλλά και για τις επόμενες δράσεις στήριξης των αιτημάτων των κατοίκων, με στόχο – όπως αναφέρεται – την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η περιοχή.

Η νέα συγκέντρωση έρχεται σε συνέχεια της κινητοποίησης κατοίκων της περιοχής Βότση – Κηφισιάς, οι οποίοι έχουν προχωρήσει και σε διαδικτυακή συλλογή υπογραφών, ζητώντας την επανεξέταση του σχεδιασμού του έργου «Βιοκλιματική Αναβάθμιση και Βιώσιμη Κινητικότητα δικτύου οδών Π.Ε. 14-15».

Στο ψήφισμα που έχει δημοσιοποιηθεί, οι κάτοικοι εκφράζουν προβληματισμούς για ζητήματα όπως οι θέσεις στάθμευσης, η κυκλοφορία, η προστασία του πρασίνου και των ώριμων δέντρων, καθώς και η ανάγκη ουσιαστικής διαβούλευσης πριν από την υλοποίηση των παρεμβάσεων.

Όπως έχουν επισημάνει, δεν τάσσονται κατ’ ανάγκη απέναντι στην έννοια της βιοκλιματικής αναβάθμισης, ζητούν όμως ο τελικός σχεδιασμός να λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της γειτονιάς και την καθημερινότητα των κατοίκων.

Η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων Βότση και η ομάδα «Καλαμαριά με Ποιότητα Ζωής» καλούν τους κατοίκους να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση, ώστε να ενημερωθούν για τις μέχρι σήμερα ενέργειες και να συζητηθούν τα επόμενα βήματα της κινητοποίησης.

Η ανακοίνωση αναφέρει:


«Σας καλούμε στη νέα συγκέντρωση των Κατοίκων, τη Δευτέρα 29/6/26 στις 19.30, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς, όπου θα γίνει ενημέρωση για τις πρόσφατες ενέργειες και για τις επόμενες δράσεις στήριξης των αιτημάτων μας, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων της περιοχής μας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας και τη στήριξή σας».

Υπογράψτε το ψήφισμα

Οι κάτοικοι ζητούν επανεξέταση του σχεδιασμού του έργου, ουσιαστική διαβούλευση, μέτρα για τις θέσεις στάθμευσης που επηρεάζονται και προστασία του υφιστάμενου πρασίνου.

Δείτε το προηγούμενο άρθρο και το πλήρες περιεχόμενο του ψηφίσματος:
https://www.kalamaria24.gr/2026/06/katoikoi-votsi-kifisias-epanexetasi-ergou-vioklimatikis-anaplasis.html









Διαβάστε ακόμη:

Τελευταία νέα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια