\ “Να επεκταθεί η λειτουργία του μετρό μέχρι τη 01:00 τα ξημερώματα” ζήτησε ο Αγγελούδης από τη Thema <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


“Να επεκταθεί η λειτουργία του μετρό μέχρι τη 01:00 τα ξημερώματα” ζήτησε ο Αγγελούδης από τη Thema


Να διευρυνθεί το υφιστάμενο ωράριο λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης ζητά από τη Thema, (τη διαχειρίστρια εταιρεία του μέσου), ο δήμαρχος της πόλης, Στέλιος Αγγελούδης.


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Αγγελούδης απέστειλε σήμερα επιστολή προς τη Thema ζητώντας να λειτουργεί το μετρό μέχρι τη 01:00 τα ξημερώματα και να μην σταματούν τα δρομολόγιά του από τις 23:00, όπως συμβαίνει σήμερα. 

Στην επιστολή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρεται στις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, ειδικά κατά τις νυχτερινές ώρες τις Παρασκευές και τα Σάββατα.

Το μετρό λειτουργεί ξανά για το κοινό από το περασμένο Σάββατο με ωράριο λειτουργίας από τις 05:15 έως τις 23:00 από Δευτέρα έως Κυριακή.






Διαβάστε ακόμη:

Τελευταία νέα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια