\ Τιμήθηκε η μνήμη της γενοκτονίας των Ποντίων σε τουρνουά παλαιμάχων -Συμμετείχε ο Απόλλων Καλαμαριάς <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Τιμήθηκε η μνήμη της γενοκτονίας των Ποντίων σε τουρνουά παλαιμάχων -Συμμετείχε ο Απόλλων Καλαμαριάς

//Ανακοίνωση των βετεράνων ποδοσφαιριστών του Απόλλωνα Καλαμαριάς



Το  Σάββατο 17-06-23 στο γήπεδο ''στολίδι'' του Παναιτωλικού, διεξήχθη τουρνουά για τη γενοκτονία των Ποντίων, μεταξύ των βετεράνων ποδοσφαιριστών του Παναιτωλικού, του Απόλλωνα Καλαμαριάς και της ΑEK Αγίου Κωνσταντίνου Αγρινίου, (ομάδα με έντονο το ποντιακό στοιχείο).

Διοργανωτές ήταν οι βετεράνοι ποδοσφαιριστές του Παναιτωλικού, της ΑΕΚ Αγίου Κωνσταντίνου Αγρινίου και ο σύλλογος Ποντίων Αιτωλοακαρνανίας με χορηγούς την ΠΑΕ Παναιτωλικός και το Δήμο Αγρινίου.
 
Αναμνήσεις από τα παλιά και αδελφοποίηση των τριών ομάδων, μιας και ήταν η πρώτη φορά που αγωνιστήκαμε μεταξύ μας.

Μετά τη λήξη του τουρνουά το Δ.Σ. του Παναιτωλικού παρέθεσε γεύμα στην ομάδα μας σε ένα φανταστικό περιβάλλον.

Η φιλοξενία προς την ομάδα μας και η οργάνωση ήταν απερίγραπτη και το Δ.Σ του συλλόγου των βετεράνων ποδοσφαιριστών του Απόλλωνα Καλαμαριάς ευχαριστεί θερμά όλους όσους συντέλεσαν στη διεξαγωγή του συγκεκριμένου τουρνουά.
 
Εις το επανειδήν...



























Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια