
Διοργανωτές ήταν οι βετεράνοι ποδοσφαιριστές του Παναιτωλικού, της ΑΕΚ Αγίου Κωνσταντίνου Αγρινίου και ο σύλλογος Ποντίων Αιτωλοακαρνανίας με χορηγούς την ΠΑΕ Παναιτωλικός και το Δήμο Αγρινίου.
Αναμνήσεις από τα παλιά και αδελφοποίηση των τριών ομάδων, μιας και ήταν η πρώτη φορά που αγωνιστήκαμε μεταξύ μας.
Μετά τη λήξη του τουρνουά το Δ.Σ. του Παναιτωλικού παρέθεσε γεύμα στην ομάδα μας σε ένα φανταστικό περιβάλλον.
Η φιλοξενία προς την ομάδα μας και η οργάνωση ήταν απερίγραπτη και το Δ.Σ του συλλόγου των βετεράνων ποδοσφαιριστών του Απόλλωνα Καλαμαριάς ευχαριστεί θερμά όλους όσους συντέλεσαν στη διεξαγωγή του συγκεκριμένου τουρνουά.
Εις το επανειδήν...














0 Σχόλια