
//Ανακοίνωση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Μαθητών Καλαμαριάς
Ως Ένωση Συλλόγων Γονέων των Μαθητών της Καλαμαριάς, αναγνωρίζοντας τη δημόσια και δωρεάν υγεία ως δικαίωμα όλων μας, ανταποκρινόμαστε και συμμετέχουμε στο κάλεσμα του ΔΣ της ΕΝΙΘ (Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης) σε πλατιά σύσκεψη-συζήτηση για την υγεία.
Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21/11 στις 18:00, στην ΕΔΟΘ, Προξένου Κορομηλά 51, στον 4ο όροφο και περιλαμβάνει ενημέρωση για το νέο νομοσχέδιο για την δευτεροβάθμια περίθαλψη, που επιχειρεί να διαλύσει ό,τι έχει απομείνει από το δικαίωμα των ασθενών στη Δημόσια και Δωρεάν Υγεία, καθώς και τα τεράστια προβλήματα στο ΕΣΥ με την επικίνδυνη υποστελέχωση και την υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.
Θα ακολουθήσει συζήτηση για την οργάνωση της απάντησης των εργαζομένων απέναντι στο νομοσχέδιο και τις διεκδικήσεις, που αφορούν όλους μας, για υψηλού επιπέδου, σύγχρονο, καθολικό, αποκλειστικά κρατικό δωρεάν σύστημα Υγείας-Πρόνοιας.
Στεκόμαστε στο πλευρό των νοσοκομειακών ιατρών που αντιστέκονται στη λογική «Όποιος δεν έχει να πληρώσει δεν θα επιβιώσει» και αποφασίζουμε να συμπεριλάβουμε και στις δικές μας δράσεις το θέμα «Η υγειονομική περίθαλψη που έχουμε ανάγκη εμείς και τα παιδιά μας», ειδικά σε μία περίοδο που είναι ορατές οι τραγικές συνέπειες που βιώνουμε όταν περνάει στα χέρια ιδιωτικών συμφερόντων η προστασία της υγείας και της ασφάλειας του παιδιού.





0 Σχόλια