\ Ο Χορευτικός Όμιλος Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε εκδρομή στη Σιάτιστα <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Ο Χορευτικός Όμιλος Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε εκδρομή στη Σιάτιστα

//Aνακοίνωση του Χορευτικού  Όμίλου Θεσσαλονίκης



Ημέρα Κυριακή 13 Νοεμβρίου και ώρα 7.30 έδειχνε το ρολόι όταν όλα τα τμήματα ενηλίκων του συλλόγου μας ξεκίνησαν για την ημερήσια εκδρομή τους με προορισμό τη Σιάτιστα!

Στάση πρώτη, το Οινοποιείο της πόλης εν ονόματι "Δύο φίλοι". Φιλοξενία άψογη, γευστική δοκιμή των εξαιρετικών κρασιών παραγωγής τους και πολλές σημαντικές πληροφορίες!

Στάση δεύτερη, το Αρχοντικό της Πούλκας που μας ταξίδεψε σε μια εποχή αλλοτινή, στα οθωμανικά χρόνια, με την εξαιρετική αρχιτεκτονική του και με τους φιλόξενους ξεναγούς του.

Στάση τρίτη, η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής με το επιβλητικό καμπαναριό της να δεσπόζει στο κέντρο της πόλης. Αξιοσημείωτο το εσωτερικό της εκκλησίας με το τέμπλο της και με τις αγιογραφίες της που μετράνε πάνω από 300 χρόνια!

Στάση τέταρτη: Εστιατόριο "Τα γραβάδικα", γιατί εκδρομή ΧΟΘ χωρίς γλέντι δεν γίνεται...

Εξαιρετικό φαγητό φιλόξενοι άνθρωποι και η εξαιρετική ορχήστρα του Θάνου Χατζηζήση, παλιού μέλους και φίλου του ομίλου που μας συνόδευσε μουσικά.

Ώρα 19.30 γυρίσαμε πίσω, γεμάτοι όμορφες αναμνήσεις και δεν βλέπουμε την ώρα για την επόμενη εκδρομή. ΧΟΘ ευχαριστούμε...











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια