\ Απόλλων Πόντου: Έστειλε μήνυμα με εμφάνιση για τον σχεδόν τριετή... ξεριζωμό από Καλαμαριά <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Απόλλων Πόντου: Έστειλε μήνυμα με εμφάνιση για τον σχεδόν τριετή... ξεριζωμό από Καλαμαριά


Μια λευκή εμφάνιση με ένα σαφές μήνυμα επέλεξε ο Απόλλων Πόντου για την "είσοδο" των παικτών πριν τη χθεσινή πρεμιέρα πρωταθλήματος στην Τρίγλια με τον Διαγόρα Ρόδου (ήττα 0-1), βγαίνοντας τη σχετική αναμνηστική ομαδική φωτογραφία.



Όπως φαίνεται και από τις φωτό που ανάρτησαν στα social media οι Πόντιοι, το μήνυμα είναι: “1922 πρόσφυγες. 2022 συνεχίζουμε πρόσφυγες”.

Εκτός από το σήμα της ομάδας, υπάρχει μια κεντρικά τυπωμένη φωτογραφία στη φανέλα από τον “ξεριζωμό” του 1922, με παραλληλισμό βεβαίως με τη σημερινή κατάσταση, αφού λόγω της “κόντρας” της ΠΑΕ με τον Ερασιτέχνη οι “κοκκινόμαυροι “έχουν... ξεσπιτωθεί από την Καλαμαριά, για σχεδόν μια τριετία πλέον (παίζοντας πότε στην Τρίγλια όπως χθες, πότε στο γήπεδο του Μακεδονικού, πότε στο Βατάν της Κατερίνης και γενικώς αναζητώντας άλλες έδρες).



Υπενθυμίζεται οτι πρόσφατα αντίστοιχο μήνυμα για... προσφυγιά είχε στείλει και ο τερματοφύλακας του Απόλλωνα Βαγγέλης Πίτκας.



πηγή:soccer practor








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια