
Την ανησυχία τους εκφράζουν οι πολίτες της Καλαμαριάς ενόψει της κακοκαιρίας ''EVA''
Ττην ανησυχία τους εκφράζουν αναγνώστες της Kalamaria24.gr μεταξύ των οποίων και ο Γ.Σ που με μήνυμά του αναφέρεται στις ενδεχόμενες επιπτώσεις ενός ατυχήματος εξαιτίας του σάπιου δέντρου που βρίσκεται στην οδό Θερμαϊκού 24. Σε ανάρτησή του μάλιστα αναφέρει ότι είναι ζήτημα χρόνου να πέσει.
Να σημειωθεί ότι ο ίδιος έχει επικοινωνήσει και με την αρμόδια υπηρεσία του δήμου πριν 1 χρόνο και έχει ξανακάνει σχετική ανάρτηση στο fb τον Αύγουστο, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα.
Οπως αναφέρει στην ανάρτηση του στα social:
Ενόψει κακοκαιρίας βάζω αυτή τη φωτογραφία, και λέω ο θεός να βάλει το χέρι του, θα μου πεις που να το πρώτο βάλει;;
Η Λεύκα αυτή είναι πολύ μεγάλη και όπως φαίνεται στη φωτογραφία έχει γυρίσει από το βάρος και έχει σαπίσει στη ρίζα, ελπίζω να είμαστε τυχεροί να μην γίνει τίποτα κακό γιατί αν περιμένουμε από τους αρμόδιους δυστυχώς.
Ανάρτηση με το δέντρο είχε γίνει και παλιότερα :

Να σημειωθεί βέβαια ότι o δήμος Καλαμαριάς με σχετική δημοσίευση (δείτε σχετικά εδώ) δηλώνει έτοιμος για την κακοκαιρία που έρχεται και μακάρι όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί να είναι επαρκή ή ακόμη καλύτερα... αχρείαστα. Για το δέντρο όμως, κάτι πρέπει να γίνει....



0 Σχόλια