
//Ανακοίνωση του Συλλόγου Κουριωτών ''ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ''
Το θεατρικό εργαστήρι "Το κλειδί", του Συλλόγου Κουριωτών "ο Ταξιάρχης " σας προσκαλεί στην θεατρική παράσταση "Το νήμα της μνήμης " ,σε κείμενα του συγγραφέα, Γιώργου Μάνου και της θεατρικής μας ομάδας .
Από την ώρα που μαθεύτηκε το κακό μαντάτο..ο μποξάς ..ο ξεριζωμός..το μοιρολόι..η αποθυμιά..το ταξίδι με το στερνό καράβι,έως την ώρα που πέρασαν απέναντι,στην Σαλονίκη-όσοι τα κατάφεραν - και άρχισαν την ζωή από το μηδέν !
Η ελπίδα ,η"καλημέρα"στον τοίχο..το μπόλι στις ψυχές μας από την Πατρίδα!
Για να αναπαύονται σίγουροι ότι δεν θα τους ξεχάσουμε ποτές!!!
👉ΤΟ ΝΉΜΑ ΤΗΣ ΜΝΉΜΗΣ



0 Σχόλια