
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Διαβήτη, ο Δήμος Καλαμαριάς, με την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης, Δημόσιας Υγείας & Ισότητας των δύο φύλων και το Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου Καλαμαριάς, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διαβητικών Ν. Θεσσαλονίκης «Άγιος Δημήτριος», θα πραγματοποιήσουν
Την Δευτέρα 14/11/2022 στην Πλατεία Προσφυγικού Ελληνισμού (Δημαρχείο), από τις 10:00- 13:00:
α) δωρεάν έλεγχο σακχαρώδη διαβήτη, με μετρήσεις γλυκόζης αίματος και β) κατευθυντήριες οδηγίες διατροφής στα άτομα που εμφανίζουν αυξημένο σάκχαρο από τη Διατροφολόγο κα Ευσταθία Παπαϊωάννου.



0 Σχόλια