\ Καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα του Διαβήτη την Δευτέρα 14/11 διοργανώνει ο Δήμος Καλαμαριάς <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα του Διαβήτη την Δευτέρα 14/11 διοργανώνει ο Δήμος Καλαμαριάς



Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Διαβήτη, ο Δήμος Καλαμαριάς, με την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης, Δημόσιας Υγείας & Ισότητας των δύο φύλων και το Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου Καλαμαριάς, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διαβητικών Ν. Θεσσαλονίκης «Άγιος Δημήτριος», θα πραγματοποιήσουν



Την Δευτέρα 14/11/2022 στην Πλατεία Προσφυγικού Ελληνισμού (Δημαρχείο), από τις 10:00- 13:00:

α) δωρεάν έλεγχο σακχαρώδη διαβήτη, με μετρήσεις γλυκόζης αίματος και β) κατευθυντήριες οδηγίες διατροφής στα άτομα που εμφανίζουν αυξημένο σάκχαρο από τη Διατροφολόγο κα Ευσταθία Παπαϊωάννου.


Σκοπός της δράσης είναι να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν οι πολίτες του Δήμου Καλαμαριάς σε ό,τι αφορά τον Σακχαρώδη Διαβήτη, μια ύπουλη ασθένεια, για την οποία απαιτείται γνώση και πρόληψη.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια