
Το θέμα της συνάντησης : " Η φύση στο αστικό τοπίο".
Με έργο αναφοράς το "Μαρκοβάλντο" του Ίταλο Καλβίνο, όπου η ίδια η φύση είναι το θέμα της μυθοπλασίας, αναζητήθηκε η παρουσία της μέσα στο αστικό τοπίο και ο τρόπος πρόσληψής της από τον αστό άνθρωπο.
Οι συμμετέχοντες ανακαλύπτουν την παρουσία του φυσικού τοπίου στην γειτονιά τους και στοχάζονται γραπτώς με αφορμή αυτό.
Συντονίζει η Αλμετίδου Όλγα, απόφοιτη μεταπτυχιακού Δημιουργικής γραφής , πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.




0 Σχόλια