
Επιστημονικό σεμινάριο για τον αυτισμό στα πλαίσια του προγράμματος ''ΣΤΗΡΙΖΩ" του ΥΜΑΘ.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα γραφεία του σωματείου "ΗΛΙΑΤΟΡΑΣ".
Tο σεμινάριο είναι δωρεάν και για συμμετοχή στέλνετε e-mail στο somateiogoneonad@gmail.com
Με ένα σύντομο βιογραφικό ,θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολουθήσεις .
Ακολουθεί το πρόγραμμα του σεμιναρίου:



0 Σχόλια