
Εθελοντική αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Τρίτη 11 Οκτωβρίου από τις 10:00 έως τις 13:30 στην πλατεία της Καμάρας με πρωτοβουλία του Ελληνικού Συλλόγου Θαλασσαιμίας και της Πηγής Ζωής-Σύνδεσμος Προώθησης Εθελοντικής Αιμοδοσίας και Φίλων των Ατόμων με Μεσογειακή Αναιμία.
Γι’ αυτόν τον σκοπό σήμερα θα θα βρίσκεται στην Καμάρα η κινητή μονάδα Αιμοδοσίας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ.
«Θα είναι μια γιορτή προσφοράς προς τον άνθρωπο, αλτρουισμού και χαράς. Θα έχουμε δημιουργήσει ένα ευχάριστο περιβάλλον με χρώμα, μουσική, παρέα. Μην πιείτε αλκοόλ το προηγούμενο βράδυ και πάρτε ένα καλό πρωινό για να χαρίσετε λίγο από το αίμα σας, για να χαρίσετε ζωή» επισημαίνουν οι διοργανωτές της εθελοντικής αιμοδοσίας.


0 Σχόλια