
Αυτή την Πέμπτη (27 Οκτωβρίου 2022) όλοι οι κινηματογράφοι, σε όλη την Ελλάδα και για όλες τις ταινίες, θα έχουν είσοδο μόνο με 2€.
Είναι η ημέρα Γιορτής του Σινεμά. Η ενέργεια αυτή αποτελεί πρωτοβουλία των διανομέων κινηματογραφικών ταινιών και έχει την υποστήριξη των επιχειρήσεων των κινηματογραφικών αιθουσών πανελλαδικά.
Με είσοδο μόνο 2€ είναι ένας επιπλέον καλός λόγος για να παρακολουθήσετε ένα blockbuster, μια κωμωδία ή ένα δράμα στη μεγάλη οθόνη. Μπορείτε να επιλέξετε τις ταινίες που θέλετε να δείτε, σε όποιον κινηματογράφο θέλετε, σε όλη την Ελλάδα.
Με είσοδο μόνο 2€ είναι ένας επιπλέον καλός λόγος για να παρακολουθήσετε ένα blockbuster, μια κωμωδία ή ένα δράμα στη μεγάλη οθόνη. Μπορείτε να επιλέξετε τις ταινίες που θέλετε να δείτε, σε όποιον κινηματογράφο θέλετε, σε όλη την Ελλάδα.



0 Σχόλια