\ Καλαμαριά: Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 24η εθελοντική αιμοδοσία στο Δημοτικό θέατρο Καλαμαριάς <!--Can't find substitution for tag [post.title.escaped]--> | Kalamaria24.gr | 24ωρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στη Καλαμαριά

Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget


Καλαμαριά: Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 24η εθελοντική αιμοδοσία στο Δημοτικό θέατρο Καλαμαριάς


Με μεγάλη συμμετοχή των πολιτών ολοκληρώθηκε η 24η εθελοντική  Αιμοδοσία που διοργάνωσε σήμερα το πρωί η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Καλαμαριάς.


Δεκάδες ήταν oi άνθρωποι που φρόντισαν να αφιερώσουν λίγα λεπτά από τη ζωή τους για να χαρίσουν ζωή σε συνανθρώπους τους, που έχουν ανάγκη.


Σε δήλωση της η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Εύα Ντόντη Μπανιώρα είπε:

«Σε κάθε κάλεσμα για αιμοδοσία οι δημότες μας πάντα ανταποκρίνονται κι αυτό δείχνει ότι η ανθρωπιά και η ευαισθησία δεν έχουν χαθεί από τον τόπο μας»,

Σημειώνεται ότι λίγο πριν ολοκληρωθεί η 24η Αιμοδοσία, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, Γιάννης Δαρδαμανέλης, με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, Δημήτρη Κυρατζή και την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, βράβευσαν τους μαθητές που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό για τη δημιουργία της αφίσας σχετικά με την αιμοδοσία.


Ο κ. Δαρδαμανέλης συνεχάρη τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και την ευαισθησία που έδειξαν και τόνισε: «Είμαι περήφανος, γιατί κάθε τόσο διαπιστώνω ότι τα παιδιά μας είναι μπροστά σε κάθε πρόσκληση για το κοινό καλό κι αυτό θα πρέπει όλους να μας γεμίζει ελπίδα, για το μέλλον αυτού του τόπου».






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια