
//Ανακοίνωση του Συλλόγου Κουριωτών "ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ "
Επεράσαμε ΤΕΛΕΙΑ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ τον Σύλλογο Ναυάρχου Βότση,για την υπέροχη βραδιά ,που ετοίμασαν με τόση φροντίδα και αγάπη .
Ευχαριστούμε για την ζεστασιά,το χαμόγελο ,την όμορφη διάθεση σας! Έχετε την αγάπη και την εκτίμηση μας!
Συγχαρητήρια σε όλους, όσους σχεδίασαν, οργάνωσαν, δούλεψαν για την αποψινή φιλοξενία.
Συγχαρητήρια σε όλους, όσους σχεδίασαν, οργάνωσαν, δούλεψαν για την αποψινή φιλοξενία.
Καλή αρχή,στην νέα σεζόν !!!
Κάθε επιτυχία !!












0 Σχόλια