
Σεμνή και λαμπρή η τελετή μνήμης και τιμής, για την Επέτειο του Κατορθώματος του κυβερνήτη του Τορπιλοβόλου 11, Νικόλαου Βότση και του πληρώματός του.
Το εμβατήριο "Μαρς του Βότση" παρουσίασε για πρώτη φορά, η Μικτή Χορωδία και η Φιλαρμονική του Δήμου Καλαμαριάς.
Ενορχηστρώθηκε από την αρχή για πλήρη μπάντα, από το μέλος της φιλαρμονικής, την φοιτήτρια του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και σπουδάστρια του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης Ειρήνη Χαραλαμπάκη. 







.jpg)
Το εμβατήριο "Μαρς του Βότση" παρουσίασε για πρώτη φορά, η Μικτή Χορωδία και η Φιλαρμονική του Δήμου Καλαμαριάς.








.jpg)


0 Σχόλια